woensdag 3 november 2010

inspirartie opdoen

3 november 2010 - stap 4

Wat voor kalender zijn er eigenlijk op de markt ? We moeten kalenders zoeken waar we inspiratie op uit kunnen halen, dus dingen die te maken hebben met de seizoenen enz. Ook moeten we letten op de sfeer, wat voor beelden zie ik  en het lettertype.
Seizoenen:





kalenders.


In deze kalender vind ik dat er goed gebruik is gemaakt van de kleuren die in de foto komen en de ondergrond van de kalender. Dit maakt het vrolijk.


Ook bij deze kalender is goed gebruik gemaakt van de kleuren die in de foto's zijn terug laten komen in de kalender zelf. Bij de linker kalender zit er geen kader om de foto. Dit trekt alle aandacht naar de foto en dat vind ik erg mooi.


Deze kalender vind ik leuk door het aparte formaat. Door dat ze langwerpig zijn , zijn de foto's ook langwerpig. Dit is anders dan dat ze meestal worden genomen en dat vind ik de foto's ook weer een extra toutch geven.



Hier vind ik de foto goed gekozen bij de maand. Het is maart en de lammetjes worden geboren en zo ook alle andere diertjes. Het is een lieve foto en door dat ze het veder neutraal houden wordt dit extra versterkt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten