woensdag 10 november 2010

Colors!

10 november 2010 - stap 5

De ideale stad ? Wat zou de ideale stad zijn ? Daar waar iedereen bevriend is met elkaar, overal kleurtjes zijn, altijd leuken dingen te bleven zijn of zorgen juist de kleine dingetjes er voor dat een stad ideaal is.
Ideaal z'n groot woord.
Ik denk dat iets ideaal wordt als er kleine dingen van pas komen. Van de kleinste dingen wordt je pas echt blij en ook zorgen die kleine dingen er dus voor dat iets ideaal is. Genietent van de kleine dingetjes om je heen die en stad opvrolijkt. Stickers op lantarenpalen. Gekleurde fietsen., lichtjes die de straat verlichten en  mensen die genieten. Kort om genieten van KLEUR !

Ik ga mijn foto's buiten maken omdat er dan niets in scene gezet kan worden. Alles is zoals het is en niets is FAKE. Ik ga vaak met diafragma werken. ik vind dat door veel scherpte diepte de belangrijke elementen beter naar voren komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten