zondag 14 november 2010

Ideetje!

14 november 2010 - stap 6

In mijn kalender wil ik vooral foto's die buiten zijn gemaakt. Foto's waar mensen niet voor poceren en de voorwerpen niet speciaal voor zijn neergezet. Dit maakt de foto's spontaan en dat wil ik terug laten komen in mijn kalender. Dingen die er gebeuren ontstaan spontaan, het loopt namelijk nooit precies zoals jij het bedacht hebt.
In mijn foto's wil ik vooral werken met diafragma. Ik wil de gekleurde voorwerpen er uitlaten spingen en er een extra accentje aan geven. Ik denk dat als je dan met een klein diafragma getal werkt dit het beste naar voren zal komen.

Het lettertype voor mijn kalender wil ik ook spontaan en kleurrijk houden. Het moeten sierlijke letters worden die niet té netjes ogen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten