woensdag 7 december 2011

oeloeloeloe

ik heb even opgezocht wat ik allemaal precies wil , lettertype ,  wat voor sfeer dat soort dingentjes.
alleeen ik heb de belangrijkste foto die ik als index ga gebruik nog steeds niet gemaakt omdat ik geen idee heb waar ik me spulletjes vandaan moet halen. Maar ik ga hem deze week maken, hoe dan ook. Kan het niet of wordt de foto gewoon creck moet ik dus iets anders verzinnen als begin pagina.
Dat grijs er om heen is van me screenshot dat je het even weet en dat blauw me gidelines dus dat komt niet echt in me site hoor.
Dit is een plaatje hoe ik het ga doen, alleeen mis ik nog me index foto nog die hier naast BY SIOBHAN PHOTOGGRAPHY te zien is.
Over me logo ben ik het nog niet uit misschien dat het toch nog siobhan schaap photography wordt maar daar moet ik echt nog even na denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten