woensdag 16 november 2011

lekker vloeiend

ohyeaah dat moet natuurlijk ook lekker soepel gaan anders is het geen perfecte site meer.
Van af de home kan je overal heen en dat geld ook voor de rest van de paginaas.
Mijn portfolio wil ik wel verdelen maar dat is de enige dus daar wil ik alleen aan de zijkant tekst, links.
Bij de rest is dit niet zo want dat is onnodig ik zou namelijk niet weten waar je je contacten in moet onderverdelen.
Bij mijn portfolio komen er verschillende catogorien. De hoofdpagina van mijn portfolio zie je een overzicht van de beste foto van het onderwerp. Ook als je op die foto klikt kom je op de pagina waar de foto's van dat onderwerp staan. mijn fotos wil ik op de manier als hiernaast.
dan staat aan de linkerkant er bij wat voor onderwerp het is.
Handig he , ja dankje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten