woensdag 22 juni 2011

Catwalkie

Bij de catwalk opdracht heb ik gefotografeerd wat er achter de schermen gebeurden. De dingen die we normaal niet zien. Ik heb de mensen achter de schermen gefotografeerd. De personen en elementen die het belangrijkste zijn van de hele show. Want zonder hun is er geen geluid geen licht geen toneel. Kortom er is geen show. Ik heb de opbouw, de show en het afbreken gefotografeerd. Ik stond er trouwens erg versteld van hoe snel ze alles afbreken terwijl ze er zo lang over doen om het op te bouwen. Ze waren in nog geen uur mee klaar. Ook heb ik tijdens het fotograferen zo veel geleerd over wat ze allemaal doen en waarom ze sommige dingen doen, ik vond het echt heel leuk. Wie weet ga ik nog wel wat doen met het fotograferen van evenementen.

lots of love
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx










Geen opmerkingen:

Een reactie posten